Мета автоматизацій роботи магазину - створення комфортних умов для роботи персоналу і одночасно — поліпшений сервіс для покупців. Однак крім цих очевидних плюсів роботи із автоматизованою системою, є і чимало інших. Перший плюс, який отримує як власник, так і менеджер магазину — повноцінний і цілодобовий контроль за роботою бізнесу. І це можливо завдяки підключенню системи до віртуальних носіїв інформації та віртуальних систем надання послуг, виконання сервісних функцій.

Працює ця система як звичайна периферія до комп’ютерного обладнання. Вона не потребує спеціального нагляду та допоможе розширити можливості бізнесу, створити передумови для зростання кількості покупців, що залишилися задоволеними обслуговуванням. І головне — матимуть бажання знову відвідати магазин і зробити покупки. Це сильний аргумент у висококонкурентному ринку послуг продуктових магазинів чи магазинів і торгових точок з реалізації продуктів у готовому вигляді чи напівфабрикатах. Тому автоматизація торгівлі є питанням перспектив зростання бізнесу та його розвитку у майбутньому.

Де використовують такі системи?

Відповідь очевидна: майже у будь-якому магазині чи торгівельній точці. Такі системи є обов’язковим атрибутом роботи великих магазинів та супермаркетів. А також у фірмах, що надають послуги і мають велику кількість клієнтів. Працювати можна як із товарними позиціями у великому асортименті, так і з пропозиціями, які є унікальними та ексклюзивними у ціні. Суть роботи системи у тому, що вона враховує всі особливості роботи бізнесу. Її легко підлаштувати під конкретні умови та вимоги, а також під цінову та товарну політику бізнесу. А ще є постійна можливість контролювати наповненість складу, та наявності пропозицій на полицях бутіку чи магазину з продажу широкого асортименту продуктових товарів.

Де конкретно використовується автоматизація і які вона дає плюси, під час роботи? Спробуємо перелічити найпопулярніші напрямки:

  • магазин продажу продуктових товарів у широкому асортименті;

  • реалізація одягу — сезонного, верхнього та нижнього одягу, товарів довгострокового користування — шуба, куртка, плаття, костюм інше;

  • магазини з продажу популярного набору сирних та м’ясних продуктів;

  • реалізація на торгівельній точці пива, прохолодних напоїв, різноманітних напоїв, що мають алкогольний і безалкогольний склад інгредієнтів;

  • реалізація взуття, галантерейних виробів;

  • продаж парфумів, інших товарів косметичного набору;

  • продаж напівфабрикатів, сирих продуктів-компонентів для приготування — ковбаски, шашлика, бургерів, піци та інше.