Хоча паперові конверти в останнє десятиліття дещо і втратили свої позиції у плані використання — все ж вони, як і раніше, широко застосовуються у діловому листуванні. Це пояснюється традиціями, які давно склалися у цій сфері, а тому конверти купити у великих кількостях зазвичай намагаються представники різних офісних компаній. Причому, використовуватися тут можуть конверти різних форматів, передбачаючи у таких випадках певну класифікацію.

Як розрізняють конверти для ділової переписки?

Для того щоб правильно підібрати конкретну модель конверта для певного випадку, потрібно звернути увагу на основні компоненти, з яких вони складаються. З цієї точки зору класифікація паперових конвертів для ділового листування передбачає наступні важливі моменти:

  • основне призначення — тут мова йде про класичні поштові варіанти;
  • розмірний діапазон — у такому випадку відзначається базова класифікація, яку запровадили спеціалісти, вона передбачає формат аркуша паперу, який вміщує конкретна модель виробу;
  • додаткові особливості — конверт може містити внутрішню заливку (тангір), яка захищає вміст від читання на просвіт, зазвичай вона блакитного кольору;
  • тип клею — силіконовий, декстриновий, в тому числі, може бути особлива тонка стрічка, яку потрібно відривати перед фіксацією;
  • форма клапана — він може бути прямим, трикутним чи фігурним;
  • різні інші доповнення — конверт для ділового листування може містити прозоре віконце прямокутної форми;
  • адресна сітка — вона зазвичай є у вигляді нанесених смужок, де відправник пише потрібні дані, вироби без сітки містять кутові маркери, що позначають місця адресної зони.

Також конверти для листування та ділової кореспонденції прийнято розрізняти за видом паперу для виготовлення, що використовується у процесі виробництва. Найчастіше виробники використовують білий офсетний папір щільністю в 80 г/м², він відмінно підходить для масового виготовлення. Не менш популярними є конверти з крафт-паперу. Маючи темний колір, вони зазвичай застосовуються для надсилання важкої кореспонденції. Для особливих випадків використовується дизайнерський папір — з нього виробляють ексклюзивні конверти, що підтверджує статус відправника.

Для чого потрібні такі конверти?

Ця продукція застосовується не лише для відправки кореспонденції. Вони також забезпечують зберігання важливих документів та інших паперів, пов’язаних з роботою канцелярії. Для цього можуть використовуватися стандартні моделі, які випускають у масовому форматі. Зазвичай вони коштують недорого і можуть закуплятися у великих кількостях гуртом.

Проте окремо треба відзначити і інші формати подібних виробів. Дуже часто власники компаній замовляють конверти за індивідуальним замовленням, які дозволяють виокремити їхні листи до партнерів з основної маси кореспонденції. Такий формат можна вважати особливим брендом офісного стилю. 

Окрім цього, також у розпорядженні офісних працівників можуть бути і конверти для привітання, в яких розсилаються листівки, запрошення, рекламні буклети тощо. Як правило, вони виготовляються з дизайнерського паперу і мають оригінальне оформлення. Що стосується кольору паперу, то він може бути різним — як білим, так і коричневим, оскільки ніяких обмежень тут бути не може. Останній варіант вважається надзвичайно оригінальним, а тому саме коричневі крафтові конверти користуються величезним попитом у сучасних ділових людей.